Die boom daar, die is vet relaxed

5 juli 2017 - Bonn, Duitsland

Lieve volgers,

Aangekomen in Como met een loCOMOtief (shoutout naar Cas ;) ) gingen we met de bus naar Piazza Camerlata, waar we zouden worden opgehaald door een busje. Maar omdat het busje het niet deed, moesten we per drie de steile helling van Como op in een vercrapte jeep. Misschien wel het spannendste dat we tot nu toe hebben gedaan...

Het hostel was erg gastvrij en gezellig, en had ook nog mooi uitzicht! Robin en Arjen hebben geschaakt terwijl de meiden weer kaartspelletjes hebben gedaan. Arjen heeft ook nog gitaar gespeeld, wat erg gezellig was. We lagen op een kamer met zes anderen, waarvan er eentje de hele nacht een grasmaaier imiteerde.

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, hebben lekker ontbeten bij het hostel en hebben een mooie ochtendwandeling gemaakt langs de steile helling naar beneden. Nu zitten we in onze derde trein en zijn al acht uur onderweg.

Nog eventjes en onze gezellige, avontuurlijke en gedenkwaardige reis zit erop.

We zien jullie snel!
De mutsen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellen Coenen:
    5 juli 2017
    Lieve Mutsen,
    Jullie zijn nu vast wel weer thuis ( we hopen het ) Bedankt voor jullie leuke verhalen, we keken er echt naar uit! We zien jullie spoedig en waarschijnlijk gaan jullie eerst lang slapen?! veel liefs en mooie dromen!
  2. Opa en oma Bosch:
    6 juli 2017
    Hoi lieve mutsen
    Welkom thuis . Jullie hebbe het gehaald , 7 landen in 13 dagen knappe prestatie . Bedankt voor jullie verhalen.
    Veel succes met jullie verdere studie , tot ziens lieve groetjes opa en oma Bosch