Rozen zijn rood, de zee is blauw, we moesten vroeg op staan, we zien jullie gauw

29 juni 2017 - Ancona, Italië

Deze morgen vertrok onze trein om 05:45, dus moesten we om 5:00 al op staan... :( Binnen 30 minuten zijn we opgestaan, hebben we ons aangekleed, hebben we onze tassen ingepakt en zaten we in de trein. Een hele prestatie voor sommigen onder ons ;) .

Na 4 uur in de trein kwamen we aan bij de vertrekplaats van onze boot: Ancona! De check-in verliep soepel en we zaten ruim op tijd op de boot naar onze volgende stop: Griekenland :) . De boot vertrok, zowaar, op tijd. (Het is nog afwachten of hij ook op tijd aankomt.)

Nu zitten we met z'n allen op het dek te genieten van de zee, de reis en de cuesta! ;)

Liefs, de mutsjes

P.s. Arjen heeft ons gisteren getrakteerd op ijsjes namens zijn opa en oma. De ijsjes waren super lekker, bedankt! :)

1. Angelique:
    29 juni 2017
    Smeer je rot: op het dek bij 37 graden kun je snel aanbranden.
    Floor, goed onthouden! Meer weten: zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Cuesta
  2. Opa en oma Bosch:
    29 juni 2017
    Wat leuk van die ijsjes , lief van hem
    Jullie kunnen alvast wennen voor de studententijd,
    Laat inbed vroeg op geen tijd ha ha
    Als jullie maar genieten dat is het belangrijkste
    Alle mutsjes nog proficiat met het behalen van jullie diploma knap hoor . Hele mooie tijd in griekenland
    Geniet ervan lieve groetjes opa&oma bosch
  3. Anke:
    Hoorde ik daar ijs?!?!
    Geniet er van! Tot snel☺️
  4. Marion:
    29 juni 2017
    Super lief. Van opa en oma. Goede reis allemaal. Have fun!!
  5. Ellen Coenen:
    29 juni 2017
    Jullie zijn nu vast wel in Griekenland? En niet verbrand op de boot?!
    In Athene hebben de vuilnis-ophalers gestaakt en was het een vreselijke rommel op straat.
    Maar we hebben gezegd, dat jullie eraan komen en nu wordt er opgeruimd!
    Heel veel plezier in Griekenland , groetjes en veel liefs
  6. Lianne:
    1 juli 2017
    Wat een mooi kort gedicht...verborgen talent! Zo leuk om jullie posts te lezen en wat een geweldige foto's!