Waar is mijn mosbank?!?!

2 juli 2017 - Patras, Griekenland

Hallo allemaal, vanuit het heeeeele heeeeele warme Griekenland.

Gisteren hebben we op de boot onder de sterren geslapen, sommigen beter dan anderen. In de middag kwamen we dan eindelijk aan in Patras. Daarna hadden we nog een lange weg naar het hotel voor de boeg, met een typisch Griekse trein (20 min te laat). In de avond hebben we genoten van een diner met zeezicht, met een mooie romantische zonsondergang.

Moe van het weinig slapen op de boot hebben we lekker lang uitgeslapen tot 12 uur, en hebben daarna gebruncht. De jongens hebben daarna de hele dag op hun hotelkamer doorgebracht, dus de meiden hadden een girls night. We zijn naar het centrum van Patras geweest, hebben geshopt en lekker gyros gegeten bij Γγρος.

Daarna wilden we de trein terug nemen, maar één trein werd opeens 3 treinen; wanneer het leven je een trein geeft, geeft Griekenland je 3 treinen! Er was ook een probleempje (Is problem, is problem). Nadat we over het spoor gerend hebben en de trein weer gekoppeld was, gingen we een uur later eindelijk terug naar het hotel.

Daarna hebben alweer genoten van de zonsondergang, dit keer zwemmend in de warme, Griekse zee bij een prachtige zonsondergang, genietend van een wat goedkope (Griekse) wijn en van elkaar. In het hotel hebben we gezichtsmaskers opgedaan en zijn elkaar de nagels aan het lakken: een echte cliche girls night. (De jongens zijn films aan het kijken, denken we)

Morgen beginnen we aan onze terugreis richting Nederland. Onze boot vertrekt om half drie uit de haven Patras.

Liefs de Mutsen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Linnissa:
    Hee mutsen,

Wat een leuk verslag en meiden jullie hebben ze zich goed geamuseerd met elkaar.
    Hopelijk de boys ook met elkaar. Dat is nu vakantie. Lekker lang uitslapen, shoppen, eten, zwemmen en wijntje drinken. Geniet nog van jullie uurtjes in Griekenland. Liefs John, Linnissa en Cas
  2. Opa en oma Bosch:
    Hallo lieve mutsjes
    Dat was griekenland in vogelvlucht, zijn jullie nog niet moe ? En arjen ben je weer beter ? Ik heb begrepen dat jullie nu naar italie gaan . Hele gezellige dagen lieve groetjes opa en oma
  3. Ellen Coenen:
    1 juli 2017
    Nu, dames wat zullen jullie weer mooi zijn, na die maskers!
    En zijn de heren ook weer boven water?
    Een goede reis naar jullie volgende bestemming, veel groetjes en plezier!
    p.s.Robin gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Katinka en voor de toelating tot Utrecht Law College.
  4. Katinka:
    2 juli 2017
    Hoi allemaal, de dames hebben het mooi voor elkaar. Heerlijk leven zo! Hopelijk komt Arjen ook een beetje bij. Jullie reizen wat af, is ook best zwaar. Hoop jullie woensdagavond weer te zien. Kunnen jullie nog wat uitrusten voor de diploma uitreiking . Liefs voor allemaal.
  5. NMK:
    2 juli 2017
    hahaha die foto's met jullie maskers echt geniaal. klinkt echt leuk zo lekker zwemmen en shoppen in Griekse stijl. xenja beter kom je niet thuis met een of ander gewaad haha xx
  6. Oma en opa van Maaike:
    3 juli 2017
    Lieve mutsen.
    Op naar Italië en dan richting thuis.
    Jullie hebben wat gereisd en gezien samen.groetjes oma en opa van maaike