Rammelen aan de poorten van de Gevestigde Orde

28 juni 2017 - Rome, Italië

Het zesde dagje alweer. Nog steeds niet helemaal verlost van onze rode schoudertjes, gingen we op weg door het mooie Rome.

Omdat we morgen al supervroeg weg moeten, hebben we maar één hele dag in Rome en hebben we in één dag een epische route langs de belangrijkste bezienswaardigheden gemaakt.

De regen zorgde gelukkig voor wat verkoeling, zodat we rustig en comfortabel langs onder andere het Colosseum, de Arco di Costantino, de zuil van Trojanus, de San Pietro in Vincoli,
het  monument van Vittorio Emanuel, het Pantheon, het Forum Romanum, het Capitool, de San Ignazio, de trevi fontein, de Spaanse trappen en de Piazza della Republica konden lopen.

Groetjes, 5 nog maar een beetje verbrande mutsen en één bruine muts.

1. Linnissa:
    28 juni 2017
    Hoi mutsen, eindelijk kunnen we via (veel) foto's zien hoe leuk en gezellig jullie het hebben. Veel plezier morgen op de boot naar Griekenland. Groetjes
  2. Ellen Coenen:
    28 juni 2017
    Jullie hebben wel veel gedaan op 1 dag Rome.
    Wel jammer, dat jullie niet wat langer kunnen blijven!
    Weer een goede reis morgen.
    groetjes en veel liefs.
  3. Katinka:
    29 juni 2017
    Zo dat was een snelle routing door Rome. En hoe lang blijven jullie nu dan in Griekenland? Want dat is toch jullie laatste verblijf.Leuke foto's ! Goede reis maar weer! Liefs.
  4. Marion:
    29 juni 2017
    Geweldig!! Leuke foto's!! Maar Robin vindt er niks aan zie ik . Robin lach gerust op een foto het doet geen pijn! En is een leuke herinnering later Groetjes allemaal!!
  5. Petra van Es:
    Hey mutsen,

Jullie zitten nu in de trein op weg naar de boot naar Griekenland. Ik denk al slapend met het vroege uur waarop jullie moesten vertrekken. Wat een leuke foto's! Michelle, wie heeft je haar zo leuk gedaan?? Hoop, dat de verbrande lichaamsdelen inmiddels niet meer zo pijnlijk zijn. Heel veel plezier nog en tot het volgende verslag!
  6. NMK:
    29 juni 2017
    lekker zo in Rome en best veel gedaan in 1 dag, leven jullie voeten nog?