Rood op de boot

28 juni 2017

Na een dagje stilte, hier weer een blog voor jullie.

Gisteren niet veel uitgevoerd, de hele dag op het strand gelegen, heeeeeerlijk. Helaas resulteerde dit in een hoop rode schouders en gezichten en andere lichaamsdelen.
Gelukkig hebben we vandaag het grootste deel van de dag op de boot doorgebracht, waardoor de pijnlijke schouders niet belast hoefden te worden.
De boot vertrok op tijd uit Barcelona (best bijzonder voor Spanjaarden) maar kwam toch nog anderhalf uur te laat aan in Italië ( je moet toch je zuid-Europese standaarden hoog houden ;-) ). We hebben op de boot heerlijk geslapen door onze upgrade van onze dekpasssage naar lekker zachte stoelen.

Nu zijn we heerlijk aan het genieten van onze airco in onze ruime kamer in Roma.

Liefs, 5 roodverbrande  mutsjes en 1 slimme paraplu

1. Katinka:
    Dag 5 verbrande mutjes en 1slimme paraplu,
    We zaten al met smart op een bericht van jullie te wachten. Robin' s opa had zich al in de afstand verdiept, zo'n 700 km over zee en dan ong. 20 uur varen. Klopt dat?

Veel plezier in Rome!
    Veel liefs Ramy en Katinka.

Ps: kennen jullie het bestaan van zonnebrandcrème? Is ideaal tegen verbranding.
  2. Opa en oma Bosch:
    28 juni 2017
    Hallo rode mutjes , ik dacht dat jullie verschillende kleuren mutsen hadden haha.
    En nu gaan jullie de paus bezoeken! Veel plazier in Roma. Hopelijk hebben jullie beter weer als wij, hier regend het behoorlijk, liefs opa en oma bosch
  3. Petra van Es:
    Goeiemorgen rode mutsen,

Oei verbrand.. Dat zal niet prettig zijn... Maar ik geloof dat jullie je ondanks de lichamelijke ongemakken toch goed amuseren. Leuk om weer een verslag van jullie te lezen. Zo zijn we er een beetje bij al is het dan op afstand. Hier is het weer inderdaad omgeslagen en regent het ook in Heerlen. Veel plezier in la Bella Italia! Ciao
  4. Marion:
    28 juni 2017
    Oh ik geloof dat jullie heerlijk geslapen hebben op die luxe banken Vooral arjen Heel veel plezier in Rome!!!! Kus Marion
  5. Linnissa:
    28 juni 2017
    Hoi mutsen, hopelijk doet het rood zijn niet teveel pijn. Volgend bezoek aan het strand smeren en mss parasol huren! Dat zijn inderdaad goeie stoelen om op te slapen. Nu in Rome. Veel plezier in deze stad. Groetjes Linnissa en John
  6. Angelique:
    28 juni 2017
    Fijn om te lezen dat jullie in het holst van de nacht Rome hebben bereikt. Geen San Juan daar, maar wel bijna feest van de heilige Pieter in Vaticaanstad. We zijn nog benieuwd naar jullie avonturen op de woelige baren -- geen springende dolfijnen en enterende piraten gezien? Veel plezier in Italië!
  7. Ellen Coenen:
    28 juni 2017
    Na even radio-stilte, gelukkig weer een bericht van jullie.
    Is er niemand zeeziek geworden en was het een lange rit?
    Als jullie naar de ST. Pieterskerk gaan , moeten jullie je toch bedekken en kan het rood alvast bruin worden.
    Heel veel plezier in deze bijzondere stad! groetjes.
  8. Lucinda PLoeger:
    28 juni 2017
    gelukkig is het slapen op de boot ook goed gegaan. veel plezier in Roma.
  9. NMK:
    28 juni 2017
    boh wat een slim parapluutje. ziet er best gezellig uit zo slapen in een stoel. nog veel plezant in Roma
  10. Opa en oma Bosch:
    28 juni 2017
    Wat een mooie foto,s ,zo te zien hebben jullie het gezellig samen, houden zo . Veel plezier geniet ervan , een goede reis morgen lieve groetjes voor alle mutsjes ,
    Opa en oma