Bi Ba Barcelona

25 juni 2017 - Barcelona, Spanje

De derde dag alweer, ook al voelt het voor ons veel meer. Gister na het eten zijn we naar het festival San Juan op het strand gegaan. Er was een beetje vuurwerk maar we hebben meer plezier gehad in de branding. De volgende dag konden we iets langer slapen tot opluchting van velen. We hebben een rondleiding gekregen door de gotische wijk en zijn daarna zelf nog met de metro naar de Sagrada Familia gegaan. Ondanks dat het pas half drie was, waren we allemaal vermoeid en hebben we de hele middag op onze kamer siësta gehouden (zoals echte spanjaarden dat doen) en heel veel gepest. Vanavond lekker vroeg slapen.
Ps het hostel is lekker dichtbij de Ramblas (speciaal voor de opa en oma van Robin)
Pps nee, Mik

1. Katinka:
    25 juni 2017
    Dag mutsjes, wat kan het leven mooi zijn toch...geniet er maar van!

Liefs, Katinka
  2. Linnissa:
    Hallo mutsen,

Leuk om te lezen wat jullie hebben gedaan. Kan me voorstellen dat jullie na twee dagen vroeg opstaan, vanmiddag siësta hebben gehouden. Veel plezier verder en hou ons op de hoogte. Groetjes John, Linnissa en Cas
  3. Ellen Coenen:
    25 juni 2017
    Kunnen wij dat hostel óók boeken?!
    Héél veel plezier! Lukt vast wel!
  4. Petra van Es:
    Hey vakantiegangers,

Leuk om ook dit verslag weer te lezen. Jullie vervelen je geen moment geloof ik. Voor nu alvast welterusten en voor morgen opnieuw heel veel plezier gewenst
  5. Petra van Es:
    25 juni 2017
    Leuk al die verhalen over wat jullie doen en meemaken. Jullie vervelen je geen moment geloof ik. Voor nu alvast welterusten en morgen op naar nieuwe belevenissen. Have fun
  6. Marion:
    Klinkt goed! Zie idd een vermoeide Arjen op de foto Haha. buenas noches
  7. Oma en opa van Maaike:
    26 juni 2017
    Een leuk verslag .Jullie zijn druk bezig,allemaal veel plezier.
  8. NMK:
    26 juni 2017
    Omg segrada familia, xenja je had toch wel je rode barca shirt aan he. Ziet er allemaal heel leuk uit en super gezellig
  9. Gort:
    26 juni 2017
    Zo te zien en te lezen vermaken jullie je enorm. Mooi zo. Ben benieuwd
    naar de rest van alle verhalen. Veel plezier