Bezig in Barcelona

24 juni 2017 - Barcelona, Spanje

Lieve fans,

Na jullie lieve reacties van gisteren gelezen te hebben, hebben we weer een kleine update voor jullie.

Nadat we gisteren het blog online hebben gezet, zijn we Parijs in gegaan met als uiteindelijke bestemming: De Eiffeltoren(duh)! Na de metro genomen te hebben en ongeveer 45 minuten gelopen te hebben, dit omdat er een groot promotiefestival voor organisatie van de Olympische Spelen 2024 gaande was, zijn we aangekomen bij de Eiffeltoren. Nu supporten wr Parijs voor Olympische Spelen 2024. De volgende dag (vandaag), ging de wekker vroeg, de trein naar Barca vertrok al om 7:14. Na een reis van 6,5 zijn we hier aangekomen en hebben we ingecheckt bij het hostel. Hier delen we een kamer met zijn zessen en een tot nog toe onbekend persoon. Barcelona is een mooie stad en we hebben zin om de komende 2 dagen hier te spenderen!

Adios allemaal.

Liefs,

De Mutsjes

1. Opa Jos:
    25 juni 2017
    Al lezend jullie reisverhalen denk ik terug aan mijn solo vliegreis naar Melbourne begin jaren vijftig, die gepubliceerd werd in een toentertijd gerenommeerd tijdschrift Germanieuws, uitgegeven door de kweekschool Gerardus Majella. Toen was het een droom met veel fan
  2. NMK:
    25 juni 2017
    Boh klinkt allemaal heel gezellig zo lekker onder de eiffeltoren.
    Ps: oma Nelly houdt van jullie
  3. Mik:
    25 juni 2017
    Ey al wat leuks voor mij gekocht?
  4. Ellen Coenen:
    25 juni 2017
    Lieve Mutsen, Jullie gaan vast wel naar de Ramblas, grote promenade, waar van alles
    te doen en te zien is. Ook natuurlijk de Sagrada Familia van de beroemde architect Gaudi en nog een mooi park met de bekende bank!
    Onze reactie hadden we vanmorgen al gegeven, maar staat bij gisteren, lieve groet.
  5. Opa en oma Bosch:
    26 juni 2017
    Hallo lieve mutsjes
    Aan de foto,s te zien hebben jullie het helemaal naar jullie zin . Een beetje kultuur opsnuiven en veel muziek .
    Geniet ervan adië wah . Liefs opa en oma Bosch