Le premier jour!

23 juni 2017 - Parijs, Frankrijk

Na 6 treinen, 2 metro's en 9 uur reizen zijn we eindelijk aangekomen op onze eerste verblijf plaats!
De meiden intens gelukkig met hun grote kamer (zie foto's), inclusief eigen badkamer! De jongens natuurlijk ook blij met hun eigen privé kamer (zonder badkamer :P).

We zitten midden in het centrum en gaan nog de hele avond genieten van het heerlijke weer in Parijs, de stad van de liefde <3

Liefs, de mutsen

1. Ramy:
    Super
    Wat zielig voor de jongens zonder privé bad kamer
    Hahahaha
    Veel plezier
  2. NMK:
    23 juni 2017
    hele charmante en leuke foto's. jammer dat op wel een foto iemand de ogen dicht moet hebben haha. veel kusjesss :)
  3. Katinka:
    23 juni 2017
    Dag dames en heren, jullie zien er nog verrassend fit uit voor zo'n lange reis!
    Beaucoup de plaisir a Paris et un bon voyage!
  4. Linnissa:
    23 juni 2017
    Dag jongelui, fijn dat jullie in Paris zijn. En dat de kamers goed bevallen. Nog veel plezier!
  5. Marion:
    23 juni 2017
    Jemig 6treinen Blij dat jullie nu kunnen genieten!!! En.... superleuk dit! Ongewoon zo'n leuk reisverslag
  6. Ellen Coenen:
    23 juni 2017
    Nu, lieve Mutsen, we worden wel een beetje jaloers op jullie!
    Het lijkt ons fantastisch op deze manier te reizen en zo met z'n zessen!
    Het wordt vast onvergetelijk!
    Veel plezier en veel liefs van de Opa en Oma van Robin.
  7. Angelique:
    23 juni 2017
    Een kamer als een balzaal, en direct aan het trainen voor de Moulin Rouge vanavond? Slaap lekker... Il est cinq heures, Paris s' eveilles...
  8. Mick:
    24 juni 2017
    Wat leuk!! Geniet van jullie vakantie.
  9. Mick:
    24 juni 2017
    Wat leuk!! Geniet van jullie vakantie.
  10. Katinka:
    25 juni 2017
    He Mutsen, ( welke kleur heeft nu geschreven trouwens?), leuke foto's. Wat mij betreft mogen het wel meer zijn hoor. En Robin blij zeker met het bezoek aan de Eiffeltoren. Helemaal boven geweest?
  11. Ellen Coenen:
    25 juni 2017
    goede morgen mutsen,
    wanneer je toch in Barcelona bent bezoek dan : de Rambles, mooie promenade waar van alles te zien en doen is.
    Van Gaudi, een groot architect, de Sagrada Familia, en nog veel meer.
    We horen wel van jullie of het gelukt is. Lieve groet.